1.4.10

靚歌推介

最近有少少嘅得閒,所以又睇戲又聽歌,
發現有幾首歌幾好聽下,呢度就同大家分享下。

第一首就喺大家都較為熟悉嘅歌,就喺梁靜茹嘅《如果有一天》。
好多人都應該聽過呢一首歌,但喺對比佢而家嘅新歌,
我個人喺比較鐘意佢嘅舊歌,聽起上來比較有feel。


第二首就喺黃麗玲(A-lin)嘅歌。
大家比較熟悉佢嘅歌應該喺《失戀無罪》,
基本上A-lin唱嘅抒情歌都幾好聽,
好似最近嘅《以前,以後》,《勇敢的不是我》都幾好聽下,
今次要推介嘅喺《分手是需要練習的》。


跟住呢一位可能大家比較熟悉佢嘅歌,永邦。
永邦有好多首嘅正歌,包括《威尼斯的淚》,《你是我最深愛的人》等等。
而且佢喺新加坡人,并唔喺台灣人啊。
因為抄唔到佢嘅MV,
所以大家就細心咁聽佢把聲啦。
永邦--《男人淚》


p/s:第一次試打廣東blog,哈哈~

8 条评论:

  1. 永邦?? 要聽聽他的歌...

    回复删除
  2. fufu:他的歌都不錯停下~

    回复删除
  3. 我喜欢梁静茹的歌~~~
    哈哈。。。

    回复删除
  4. a lin的歌很好听~^

    回复删除
  5. yeah yeah
    如果有一天~我嘅失纞歌~哈哈 ^^
    勁喔你啲廣東字~ ^^

    回复删除
  6. kc:
    哈哈,我也喜欢~^^

    牧羊星:
    对啊,她这次的专辑的歌都很好听~

    imjson :
    哈哈,还好啦~
    我很喜欢《如果有一天》~

    回复删除
  7. 我很喜欢a Lin的分手时需要练习的,实力的演唱。。。赖^^

    回复删除
  8. xiaoming
    我也喜歡,她的以前,以後很好聽~

    回复删除

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Where You From